اولین جشنواره عکس موبایلی طبیعت روستا برگزار می‌شود 
اولین جشنواره عکس موبایلی طبیعت روستا برگزار می‌شود 

اولین جشنواره عکس موبایلی طبیعت روستا برگزار می‌شود 

زینب رئیسی گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای دوبنه در نظر دارد اولین جشنواره عکس موبایلی طبیعت روستا را برگزار کند.
شناسه خبر : 1152848 تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۵

«زینب رئیسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: کانون شهدای دوبنه در نظر دارد اولین جشنواره عکس موبایلی طبیعت روستا را برگزار کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای روستای دوبنه جیرفت با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره، افزود: شرکت برای عموم آزاد است و تصاویر ارسالی باید با کیفیت و با گوشی تلفن همراه گرفته شده باشند.

وی بیان کرد: این آثار باید مربوط به منطقه میانچیل و روستاهای اطراف آن باشند و در هنگام ارسال باید نام روستا ذکر شود و هر شرکت کننده تنها می تواند ۱ تا ۳ عکس ارسال کند.

رئیسی ابراز کرد: شرکت کنندگان باید دقت داشته باشند که استفاده از لوگو و اسم در عکس ها ممنوع است اما ایجاد تغییرات در حد کراپ و تنظیمات نور و رنگ بلامانع است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای روستای دوبنه جیرفت تاکید کرد: از آنجایی که در آستانه سال نو قرار داریم بنابراین این جشنواره با هدف معرفی زیبایی های منطقه میانچیل و روستاهای اطراف آن برگزار می‌شود.

وی با بیان این مطلب که به آثار برتر جوایزی تعلق می گیرد، ادامه داد: به نفر اول هفت میلیون ریال، نفر دوم پنج میلیون ریال، نفر سوم چهار میلیون ریال همراه با لوح تقدیر اهدا می شود و همچنین به پنج برگزیده هر کدام مبلغ ۲ میلیون ریال اهدا می شود.

رئیسی اظهار کرد: علاوه بر  این نیز آثار برگزیده به همراه مشخصات عکاسان در پایگاه های خبری نیز منتشر می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای روستای دوبنه جیرفت اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در اولین جشنواره عکس موبایلی طبیعت روستا تا ۱۵ فروردین فرصت دارند آثار خود را به همراه نام و نام خانوادگی به شماره ۰۹۱۳۰۶۹۲۴۶۷ در واتساپ ارسال کنند.

وی در خاتمه از همکاری شورای اسلامی و امام جماعت مسجد روستای دوبنه و همچنین کانون بسیج هنرمندان شهرستان جیرفت در برگزاری این جشنواره تشکر کرد.

پایان پیام/ 586